قیمت زمین در تهراندشت

خرید زمین در تهراندشت

خرید زمین همچنان جز پور سود ترین سرمایه گذاری ها به حساب می‌آید که از گذشته تا به حال بسیاری از افراد اقدام به این کار کرده و میکردند. در اطرافیان شما هم حتما بوده و هستند کسانی که با خرید زمین سود‌های بسیاری کرده اند و امروزه ثمره آن سرمایه گذاری عالی را دیده اند. خرید زمین در تهراندشت میتواند همین قدر برای شما سودآور باشد تا شما را به یک سود عالی برساند. در تهراندشت مناطق مختلفی وجود دارد که شما میتوانید برای خرید زمین در تهراندشت در این روستاها اقدام کنید. روستاهای سرخاب تهراندشت، سعیدآباد، حاجی آباد، احمدآباد، آران، رضا آباد و…. از روستاهای به نام منطقه تهراندشت هستند.

جهت مشاهده قیمت ویلا در تهراندشت کلیک کنید

شما برای خرید زمین در تهراندشت باید از اطلاعات کاملی نسبت به زمین و موقعیت آن برخوردار باشید برای همین در این صفحه از سایت املاک تهراندشت به شما نکات بسیار مهم و در معماله نکات میلیاردی ذکر کرده ایم اما برای اطمینان بیشتر ما به شما پیشنهاد میکنیم تا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا بتوانید خریدی عالی را داشته باشید. خرید زمین در تهراندشت کرج همانند سایر مناطق ویلایی و باغ شهر ها دارای زمین‌های خوب و بد هستند که شما باید با آن‌ها آشنا باشید. زمین‌ها در تهراندشت دارای انواع سند هیاتی، سند تک برگ، اصلاحات و… است که این مسائل بر قیمت زمین در تهراندشت تاثیرگذار است.

همچین داشتن آب و برق بر قیمت زمین در تهراندشت بسیار تاثیر گذار است. شما باید زمینی خریداری کنید که حتما آب داشته باشد. در واقع زمین بدون آب هیچ ارزشی ندارد و هیچ وقت سود نخواهد کرد. نکته بعدی برق است که باید ببینید برق به چه صورتی در زمین قرار دارد. شما بهتر است زمینی را خریداری کنید که خود کنتور برق دارد یا حداقل کنتور برق مصرفی را دارد. گاز هم یکی دیگر از نکات زمین در تهراندشت به شمار میرود که ارزش بسیار زیادی در معامله خواهد داشت. گاز اگر در زمین وجود داشته باشد همه امکانات به صورت کامل تکمیل است و شما میتوانید با خیال راحت حتی در آن دائمی زندگی کنید.

امروزه خرید زمین یکی از راه‌های سرمایه گذاری است و بسیاری از سرمایه گذاران به فکر خرید زمین در تهراندشت افتاده اند و در این صفحه قصد داریم در مورد قیمت زمین در تهراندشت صحبت کنیم و چند دلیل محکم برای سرمایه گذاری و خرید باغ ویلا و زمین در تهراندشت سرخاب و سایر روستاهای این منطقه به شما بگوییم.

همیشه خرید زمین بر خلاف سایر اساس‌های سرمایه گذاری سود آور بوده است. کمتر کسی تقریبا هیچکس، را پیدا نمی‌کنید که بگوید از خرید زمین مضرر شده است مگر اینکه زمینی که خریداری کرده است مورد حقوقی داشته باشد. البته قبل از خرید باید قیمت زمین در تهراندشت را بدانید و به قیمت زمین در تهراندشت خریداری کنید.

روستای سرخاب تهراندشت,قیمت زمین در تهراندشت,قیمت زمین در روستای سرخاب تهراندشت

تهراندشت منطقه‌ای با پتانسیل بالا برای خرید و فروش زمین است و چون فایل‌های این منطقه تماما باغ ویلا است به در تمامی شرایط سال خرید و فروش در این منطقه حاکم است. شما با بازدید از این منطقه میتوانید متوجه وجود ساخت و ساز باغ ویلا شوید و این مسئله گواه بر رونق ویلاسازی و خرید و فروش باغ ویلا در این منطقه را دارد.

تهراندشت نام یک منطقه بزرگ است و برای خرید شما باید از روستاهای این منطقه اقدام به خرید زمین برای ساخت باغ ویلا بکنید. روستاهای این منطقه را یک به یک در قالب یک جدول برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید یک انتخاب خوب برای خرید داشته باشی.

همچنین شما عزیزان میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید و بهترین مشاوره برای خرید زمین و ملک را در منطقه تهراندشت داشته باشید.

شماره تماس مشاوران برای خرید ملک با مشاوره رایگان: 09121717808

روستاهای منطقه تهراندشت:

  • سرخاب
  • سعید آباد
  • اسماعیل آباد
  • عباس آباد
  • قاسم آباد
  • نمکلان
  • احمد آباد
  • حاجی آباد
  • قنبر آباد
  • حسین آباد
  • آران
  • رضا آباد

این روستاها در منطقه تهراندشت واقع شده اند که میتوانید برای خرید ملک در تهراندشت از این مناطق بازدید به عمل بیاورید.

به سراغ مشخصات دقیق این روستاها برای خرید زمین و باغ ویلا میرویم و قیمت زمین در تهراندشت را با ویژگی‌های روستاها مقایسه خواهیم کرد:

روستاحدود قیمتوضعیت سند عمومیوضعیت آبامکانات شهری
سرخابتماس بگیریدقولنامه اصلاحات اراضی، هیاتی، سندخوبخوب
سعید آبادتماس بگیریدقولنامه اصلاحات، هیاتی،سندخوبخوب
اسماعیل آبادتماس بگیریدقولنامه اصلاحات، هیاتیخوبمتوسط
عباس آبادتماس بگیریدقولنامه اصلاحات،هیاتی،متوسطمتوسط
قاسم آبادتماس بگیریدقولنامه اصلاحاتمتوسط متوسط
نمکلانتماس بگیریدقولنامه اصلاحات، سندمتوسطخوب
احمدآبادتماس بگیریدقولنامه اصلاحات، سندمتوسطمتوسط
حاجی آبادتماس بگیریدسند، قولنامه اصلاحات اراضیمتوسطمتوسط
قنبرآبادتماس بگیریدقولنامه اصلاحاتمتوسطمتوسط
حسین آبادتماس بگیریدقولنامه اصلاحاتمتوسط متوسط
آرانتماس بگیریدقولنامه اصلاحات، سندمتوسطمتوسط
رضاآبادتماس بگیریدقولنامه اصلاحات اراضیمتوسطمتوسط

همانگونه که در جدول بالا به صورت کامل برای شما تفکیک کردیم میتوانید در بین روستاهای ذکر شده قیمت زمین در تهراندشت را داشته باشید و بتوانید خریدی عالی را انجام دهید.

شماره تماس مشاوران برای خرید ملک با مشاوره رایگان: 09121717808

البته به دلیل نوسانات قیمت زمین در تهراندشت در این منطقه تصمیم گرفتیم تا قیمت زمین در تهراندشت را دقیق وارد نکنیم تا شما عزیزان را با خطا مواجه نکنیم.

این روستاها هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند اما تماما گزینه‌های مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری زمین در تهراندشت به شمار میروند.

قیمت زمین در سرخاب تهراندشت

روستای سرخاب یکی از بهترین روستاهای منطقه تهراندشت است. سرخاب تهراندشت همیشه یکی از جاذبه‌های گردشگری برای گردشگران که به دنبال محلی برای کمپ کردند هستند بوده و است. بعد از ورود به تهراندشت، از خیابان چپ وارد منطقه سرخاب شوید. سرخاب از لحاظ طبیعت بسیار بکر است. دارای درختان تنومند و زیبا، آب در سطح بالا، مردمان خون گرم و تمامی امکانات رفاهی است.

قیمت زمین در سرخاب تهراندشت تقریبا از 5 میلیون به بالا است و امکانات آب و و برق برای 90 درصد اراضی و زمین‌های سرخاب وجود دارد. سندیت سرخاب اکثرا قولنامه اصلاحات اراضی است و همچنین برخی دیگر از زمین‌ها دارای سند تک برگ هستند که میتوانید برای خرید استفاده کنید.

البته در منطقه تهراندشت شما میتوانید از امکان تهاتر استفاده کنید. شما میتوانید با تهاتر ملک خود در تهران یا کرج زمین یا باغ ویلا در منطقه تهراندشت خریداری کنید. اگر سوالی در مورد تهاتر ملک یا اینکه تهاتر ملک چیست دارید میتوانید به مقالات سایت ما مراجعه کنید.

قیمت باغچه در سرخاب

از باغ بگذریم به باغچه در سرخاب میرسیم. باغچه‌هایی با قدمت قدیمی و با امکانات سرخاب تهراندشت بسیار زیبا هستند. این باغچه‌ها در ابعاد و متراژ پایین‌تر نسبت به باغ هستند که چندین مدل درخت در آن کاشته می‌شود. باغچه‌ها برای تفریح و سرگرمی و تعطیلات آخر هفته‌ها ساخته شده‌‌اند و بعد از مدتی مردم شروع به ساخت باغ ویلا در باغچه‌های سرخاب تهراندشت کردند. قیمت باغچه در سرخاب بسته به موقعیت باغچه متغیر خواهد بود و شما میتوانید خرید انجام دهید. البته سعی کنید قبل از خرید قیمت زمین در تهراندشت را حتما جویا شوید تا بتوانید خریدی کاملا به صرفه انجام دهید. شما میتوانید از باغچه تنها به عنوان یک محیط باغی استفاده کنید یا اقدام به ساخت یک باغ ویلا نقلی در آن کنید. بسیاری از افراد در باغچه‌های کوچک 250 متری حتی اقدام به ساخت یک ویلا کوچک کرده‌اند تا بتوانند آخر هفته‌ها همراه خانواده خود برای تعطیلات به آن‌جا بروند. از آنجایی که سرخاب آب زیادی دارد همین موضوع باعث شده تا سرسبز باشد و باغچه‌های فراوانی را در خود جای دهد. قیمت زمین در تهراندشت و حتی قیمت باغچه در سرخاب با امکانات آب و برق تغییر میکند اما قیمت زمین در تهراندشت در روستا به روستا متفاوت خواهد بود و قیمت زمین در تهراندشت در روستای سرخاب با قیمت زمین در تهراندشت روستای آران و حاجی آباد متفاوت خواهد بود. اگر شما قصد خرید زمین و باغچه در تهراندشت سرخاب را دارید حتما با مشاوران ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: 09121717808

قیمت زمین در سعید آباد تهراندشت

سعیدآباد از دیگر روستاهای به نام و عالی منطقه تهراندشت است. این روستاها دارای تمامی امکانات آب برق و گاز است و بسیاری از این امکانات در زمین‌ها قرار دارد. این روستا همانند روستای سرخاب از تمامی امکانات شهری برخوردار است. از این امکانات را میتوان به پاسگاه پلیس، مرکز درمان، پاساژ خرید، هایپر مارکت، فروشگاه لوازم دیجیتال و رستوران‌ها نیز اشاره کرد. قیمت زمین در تهراندشت سعیدآباد بستگی به جا و امکانات و نوع سندیت ملک دارد.

سعید آباد یکی از بهترین روستاها و بهترین مناطق برای خرید زمین به شمار میرود و بسیاری از افراد که قصد خرید زمین در سعید آباد تهراندشت را داشته اند به ما مراجعه کردند و توانسته ایم بهترین فایل ها را ارائه کنیم. این روستا دارای تمامی امکانات شهری است و میتوانید به راحتی از تمامی امکانات استفاده کنید علاوه بر این موضوع نیز در صورتی که در مکانی مناسب از این روستا خرید زمین انجام دهید میتوانید به راحتی تمامی امکانات شهری را نیز داشته باشید و در ویلای خود آب، برق و گاز شهری را داشته باشید.

روستای سعید آباد تهراندشت

قیمت زمین در نمکلان

روستای نمکلان یکی از به نام ترین روستاها در منطقه تهراندشت است. قیمت زمین در تهراندشت نمکلان معیارهای بسیاری دارد ولی دو خیابان نمکلان به نام‌های چناران غربی و شرغی از بهترین خیابان‌های نمکلان هستند که ویلاها و باغ ویلاهای زیبایی در آن ساخته شده اند. قیمت زمین در نمکلان از متری 3 ملیون تومان شروع میشود و با توجه به امکانات و شرایط و لوکیشن زمین قیمت زمین در نمکلان تغییر میکند. شما میتوانید برای بازدید و یا خرید با املاک تهراندشت در ارتباط باشید.

قیمت زمین در حاجی آباد تهراندشت

با عبور از روستای احمدآباد تهراندشت به روستای سرسبز حاجی آباد میرسیم که حاجی آباد تهراندشت یکی از بهترین روستاها و به نام ترین روستاها در منطقه تهراندشت است. قیمت زمین در این روستا به نسبت سرخاب و سعید آباد از قیمت بهتری برخوردار است و شما در روستای حاجی آباد تهراندشت با مبلغ کمتری میتوانید ویلا یا زمین خریداری کنید. قیمت زمین در حاجی آباد تهراندشت از متری 2 میلیون تومان شروع می‌شود. البته شایان ذکر است قیمت ذکر شده برای زمین‌های با اصالت و با کیفیت روستای حاجی آباد تهراندشت است.

شماره تماس مشاوران برای خرید ملک با مشاوره رایگان: 09121717808

قیمت زمین در آران تهراندشت

آران همانند روستاهای سرخاب و سعید آباد از روستاهای به نام تهراندشت به حساب می‌آید. آران تهراندشت روستایی بسیار زیبا و با طبیعتی بسیار بکر است همچنین با سفره‌های آب زیر زمینی که دارد باعث حاصل خیزی خاک شده و همین مسئله باعث به وجود آمدن باغات بسیار زیبا شده است. قیمت زمین در تهراندشت روستای آران کاملا بستگی به موقعیت دقیق زمین و همچنین امکانات رفاهی زمین دارد. قیمت زمین در تهراندشت آران نسبت به سرخاب و سعید آباد پایین تر است و شما با دستی باز تر میتوانید اقدام به خرید کنید.

قیمت زمین در اسماعیل آباد تهراندشت

قیمت زمین در تهراندشت اسماعیل آباد مثل سایر روستاهای تهراندشت نسبت به شرایط، امکانات و موقعیت زمین متغیر است اما قیمت زمین در این روستا از متری 2 میلیون تومان شروع میشود. اسماعیل آباد تهراندشت با مردمی بسیار خون گرم و با ویلاها و زمین‌هایی با خاک حاصلخیز یکی از بهترین روستاها برای خرید زمین در تهراندشت به شمار میرود. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات دقیق و دریافت قیمت زمین در اسماعیل آباد تهراندشت با ما در تماس باشید.

28 دیدگاه برای “قیمت زمین در تهراندشت

  1. هانیه صادقی گفته:

    ممنون از مشاوره و پیشنهاداتتون و ممنون از خرید خوبی که برامون انجام دادید.
    گفتم اینجا هم تشکر کنم 🙂

    • محمدرضا کرمی گفته:

      درود بر شما خانم صادقی
      انشالله بسیار سود آور خواهد بود و خدا رو شاکریم که با دل خوش خرید انجام دادید.
      ما تا هر زمانی که بخواید کنار شما هستیم برای سود رسانی به شما

  2. اشتراک‌ها: بهترین منطقه تهراندشت کجاست و چگونه خریدی خود انجام دهیم

  3. اشتراک‌ها: همه‌چیز در مورد کلاهبرداری در تهراندشت کرج + مراحل پیشگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *