باغ ویلا در سرخاب تهراندشت

نقشه هوایی سرخاب

نقشه هوایی سرخاب

روستای سرخاب تهراندشت

روستای سرخاب تهراندشت کرج یکی از بهترین و سرسبز ترین مناطق برای خرید باغ ویلا در تهراندشت است. شاید میتوان گفت بهترین روستا در تهراندشت روستای سرخاب نام دارد چرا که این روستا کهن سال بوده و ظرفیت‌هایی بالایی برای سرسبزی و زیبایی دارد. آب در سطح بالا و خاک واقعا حاصلخیز مهم ترین معیار برای سرسبزی سرخاب تهراندشت بوده است.

با داشتن باغ ویلا در سرخاب تهراندشت دیگر نیازی به سفر به شمال کشور نیست تا اکثر زمان تفریحات خود را در خودرو و ترافیک باشد. سرخاب در نزدیکی تهران واقع شده و با یک ساعت رانندگی میتوانید به راحتی به باغ ویلا دنج خود رجوع کنید و تعطیلات خوبی برای خود و خانوادتان بسازید.

تیم باغ ویلا تهراندشت و املاک الف به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب‌ها را در این روستا داشته باشید. اکثر باغ ویلاهای این روستا دارای آب و برق قانونی هستند و همچنین بسیاری دیگر نیز حتی دارای گاز لوله کشی هستند ولی در صورت نبود گاز هم میتوانید با داشتن یک مخزن یک تنی گاز به راحتی تا یک سال نیازی به گاز نداشته باشید.

درختان مثمر یکی از ویژگی‌های سرخاب تهراندشت است و اکثر باغ ویلاهای تهراندشت به خصوص روستای سرخاب دارای درختان مثمر و بارور میوه هستند.  شما میتوانید با کمک ما در هر متراژ که درخواست دارید باغ ویلا و زمین تهیه کنید.

همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد باغ ویلا در سرخاب تهراندشت با شماره‌های ما تماس بگیرید: 09125641306 – 09123333151

قیمت باغ ویلا در سرخاب

باغ ویلا در سرخاب از قیمت‌های مختلفی برخوردار است. منطقه با منطقه در سرخاب تفاوت، مزایا و معایبی دارد. در هنگام خرید شما باید دقت کنید و البته باید از جای معتبری خرید خود را انجام دهید تا مشکلی در آینده شامل حال شما نشود. ما میتونیم به شما در خرید کمک کنیم ما با سال‌ها کار و آشنایی با منطقه تهراندشت به خصوص روستای سرخاب کاملا به تمامی شرایط این روستا واقف هستیم و میتوانیم به شما در خریدی عالی، پرسود و فوق العاده کمک کنیم.