قطعا کسانی که قصد خرید در تهراندشت را داشته باشیند سوال درباره وضعیت آب در تهراندشت برایشان پیش خواهد آمد در این مقاله قصد داریم در این مورد با شما دوستان عزیز صحبت کنیم.

آب همیشه در همه زمان‌ها یکی از نکات اصلی در خرید و فروش به حساب می‌آمده. امروزه در منطقه تهراندشت هم همینطور است.

آب هیمشه مایه حیات بوده و همواره زمین‌هایی که در کنار رودخانه بودند از موقعیت بهتری برای زندگی برخوردار بوده اند.

در گذشته همیشه روستاها و شهرها در کنار یک رود بنا می‌شدند تا مردم بتوانند به حیات در آن منطقه ادامه دهند. امروزه صرف نظر از داشتن رودخانه با لوله کشی آب به همه جای ایران رسیده است ولی در مورد مناطق باغ ویلایی مسائل مختلف دیگری وجود دارد.

برای باغ ویلا داشتن آب یکی از اصلی ترین نکات به حساب می‌آید چرا که باید همیشه آب کافی برای درختان و تفریح وجود داشته باشد.

پیشنهاد ما: نکات کلیدی خرید باغ ویلا

در منطقه تهراندشت رودخانه از وجود دارد که از رشته کوه‌های اطراف استان البرز سرچشمه میگیرند و در فصول خاص پر از آب هستند. به کنار از وضعیت رودخانه اما در تهراندشت سطح آب بالا است و بسیاری از باغ داران در باغ‌هایشان چاه حفر کردند تا دسترسی مستقیم به آب داشته باشند.

رودخانه کردان
رودخانه کردان که در نهایت از تهراندشت عبور میکند

زمین‌های تهراندشت بسیار زمین‌های با کیفیت بوده و خاک خوب برای باغداری و کشاورزی داشته ولی این تنها نکته برای سرسبزی تهراندشت نبوده است. بلکه وجود آب در سطح بالا به کشاورزان این منطقه کمک کرده تا بتوانند کشاورزی خوبی داشته باشند.

موتور خانه‌هایی در تهراندشت وجود دارد که آب را به صورت سهمیه در اختیار باغداران و کشاورزان عزیز قرار میدهند تا بتوانند به کشاورزی و باغداری خود بپردازند.

وضعیت آب در تهراندشت برای باغ ویلاها

بسیاری از دوستان که قصد خرید باغ ویلا در تهراندشت را دارند به این نکته تاکید میکنند که حتما آب داشته باشد. پاسخ ما به این دوستان کاملا مثبت است چرا که بالای 90 درصد زمین‌ها در تهراندشت از آب سهمیه‌ای برخوردار هستند و بعضی از شهرک‌ها نیز در کنار این موضوع آب کنتور و آب چاه در درون شهرک دارند.

شما دوستان عزیز میتوانید برای خرید باغ ویلا با تیم فروش ما در ارتباط باشید

شماره تماس جهت بازدید و مشاوره : 09125641306

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *