ویلا در سرخاب کرج

همیشه مردم و گردشگران به دنبال جاذبه‌های گردشگری زیبا برای گذراندن اوقات فراغت خود هستند. روستای سرخاب تهراندشت که به تازگی بر سر زبان‌ها افتاده یک انتخاب عالی برای گشت و گذار در آخر هفته است.

روستای سرخاب نگین تهراندشت ساوجبلاغ، در شهرستان ساوجبلاغ کرج واقع شده است که در کنار کردان و سهیلیه از شهرت بالایی برخوردار شده است و این شهرت نشات گرفته شده است از طبیعت بکر و آب مناسبی که دارد.

از کرج حدود 30 کیلومتر فاصله تا روستای سرخاب قرار دارد و میتوانید با کمتر از 20 دقیقه رانندگی به روستای همیشه سرسبز سرخاب برسید.

در روستای سرخاب تهراندشت یک رودخانه عبور میکند که این رودخانه سرچشمه گرفته از رودخانه پر آب کردان است و میتوانید بعد از میدان اصلی سرخاب به این رودخانه دسترسی پیدا کنید.

رودخانه کردان

روستا سرخاب کرج همواره در همه روزها و فصل‌های سال از طبیعت زیبایی برخوردار است و خیابان‌ها و باغات زیبایی نیز دارد که این روستا را متمایز از هر مسئله‌ای میکند.

منطقه تهراندشت بسیار زیبا و جاهای دیدنی سرخاب هم بسیار زیاد و زیبا است البته شایان ذکر است که سرخاب یکی از روستاهای زیبای تهراندشت است و روستاهای زیبای زیادی هم وجود دارد که شما میتوانید از آن‌ها هم بازدید کنید از جمله این روستاها میتوان به سعید آباد، آران، اسماعیل آباد و حاجی آباد و… اشاره کرد.

روستای سرخاب تهراندشت

در فصل بهار درختان سرسبز با شکوفه‌های صورتی واقعا زیبا چشم نوازی میکند و همچنین در فصل پاییز با زرد شدن درختان هم یک محیط زیبا پاییزی و عاشقانه را برای شما تداعی خواهد کرد.

دلیل سرسبزی این منطقه خاک خوب و همچنین آب مناسب در این منطقه است که باعث شده باغات زیبا و سرسبز و همواره بارور در این منطقه به خصوص در سرخاب وجود داشته باشد.

آب زیاد که در این منطقه وجود دارد باعث شده بسیاری از بومی‌های این منطقه حتی کسانی که در ویلا در سرخاب تهراندشت دارند از امیتاز استخر تفریحی‌هم برخوردار شوند و بتوانند همیشه تفریحات آبی خود را داشته باشند.

صنعت باغداری در سرخاب تهراندشت بسیار پر رونق بوده و هست. قطعا بسیاری از شما عزیزان که در تهران یا کرج زندگی میکنید از میوه‌های باغات تهراندشت نوش جان کرده اید.

از میوه‌های این منطقه میتوان به هلو، شلیل، سیب، گیلاس، آلبالو و… اشاره کرد.

خاک حاصلخیز و آب عالی این منطقه باعث شده تا صنعت باغداری بسیار پر رونق باشد و میوه‌های زیادی برای استان البرز و تهران فراهم آورده است.

خرید باغ ویلا در سرخاب تهراندشت

صنعت ویلاسازی به دلیل سرسبزی تهراندشت و سرخاب در این روستا بسیار رونق پیدا کرد و هم اکنون در این منطقه باغ ویلاهای زیبا و اروپایی با طراحی مدرن ساخته شده است که شما میتوانید با مشاوره گرفتن از املاک تهراندشت یک باغ ویلا لاکچری و زیبا را در این منطقه داشته باشید.

بسیاری از سرمایه گذاران با بررسی و مشاهده پتانسل بالای روستای سرخاب و تهراندشت به این مسئله پی بردند که این منطقه بسیار پتانسیل بالا برای ساخت و ساز ویلا در منطقه را دارد و میتوان با سرمایه گذاری در این منطقه به سود قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کرد.

قیمت باغ ویلا در تهراندشت

قمیت باغ ویلا در تهراندشت انواع مختلفی دارد. روستاها و خیابان‌های زیادی که در منطقه تهراندشت ساخته شده باعث شده تا بتوانید را راحتی با هر قیمتی ویلا داشته باشید. برخی از زمین‌های ویلاها یا شهرک‌ها در مناطق معمولی تهراندشت واقع شده اند که میتوانید با 2 میلیارد تومان یک باغ ویلا لاکچری با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را داشته باشید.

برخی دیگر از ویلاها هم وجود دارد که در زمینی ارزنده و ساختی عالی انجام شده اند که قیمتی بالای چند ده میلیارد را دارند.

قیمت زمین در سرخاب تهراندشت

زمین‌ها و مناطق زیبایی و البته پرسود در منطقه سرخاب وجود دارد شما میتوانید با رجوع به سرخاب از این زمین‌ها بازدید کنید. قیمت زمین در سرخاب به مسائل متعددی بستگی دارد از جمله امکاناتی نظیر آب و برق و گاز و حتی آسفالت. البته شما میتوانید با مشاوره گرفتن از املاک تهراندشت به زمین‌ها و شهرک‌هایی برسید که میتوانید به راحتی و بسیار به صرفه یک انتخاب خوب برای خرید زمین در سرخاب تهراندشت داشته باشید.

اجاره ویلا در تهراندشت

بسیاری از گردشگران در این منطقه برای گذراندن آخر هفته خود به فکر اجاره ویلا در تهراندشت می‌افتند که این هم به نوبه خود یک انتخاب عالی به شمار می‌رود. در تهراندشت هم مانند کردان و سهیلیه باغ ویلاهای زیبا و تقریبا زیادی وجود دارد که میتوان به صورت روزانه آن‌ها را اجاره کرد تا در آخر هفته همراه با خانواده خود یک تعطیلات عالی با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را داشت.

2 دیدگاه برای “روستای سرخاب تهراندشت نگین ساوجبلاغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *