کسانی که در شهر تهران ساکن هستند، همواره تمایل به خرید ویلا اطراف تهران بر اساس میزان بودجه خود دارند. این امر به یکی از دغدغه‌های اصلی ساکنین تهران تبدیل شده است. در اطراف تهران، مناطق مختلفی وجود دارد که بر اساس بودجه و علایق افراد گزینه مناسبی برای ویلا سازی محسوب می‌گردد و کاربری ویلایی دارد همچون تهراندشت، سرخاب، سهیلیه، کردان، لواسانات و..در ادامه این مقاله از وب سایت تهراندشت به بررسی خرید ویلا اطراف تهران و ذکر موارد آن می‌پردازیم.

باغ ویلا 500 متری در سرخاب

خرید ویلا اطراف تهران

زندگی شهری به دلیل مشغله‌های بسیاری که دارد، فرسایشی است و بسیار برای افراد پیش آمده است که به دور از تمام شلوغی و هیاهو‌ها، به دنبال آرامش باشد. بدین منظور یکی از بهترین گزینه‌ها، خرید ویلا اطراف تهران و مناطقی است که در اطراف تهران وجود دارد.

چرا خرید ویلا اطراف تهران

در صورتی که ویلایی در اطراف تهران داشته باشید، به دلیل دسترسی خوب و فاصله کم، می‌توانید به مدت یک ساعت به ویلای خود برسید. در نتیجه با صرف زمان کوتاهی، روزهای تعطیل و آخر هفته خود را در کمال آرامش در ویلای زیبا و شخصی خود می‌گذرانید. ویلای خود را می‌توانید مطابق سلیقه خود طراحی نمایید. برخورداری از فضای سبز که نقش بسیار زیادی در زیباسازی ویلا دارد و استخر که به دو صورت روباز یا سرپوشیده بسیار کاربردی است و تفریحات آبی خود را نیز خواهید داشت.  

کدام منطقه برای خرید ویلا مناسب است؟

مناطق ویلایی در اطراف تهران انتخاب و گزینه بسیار مناسبی به منظور خرید ویلا می‌باشد. انتخاب بهتر و مناسب‌تر شامل موارد و فاکتورهایی خواهد بود همچون:

  • نزدیکی به تهران
  • قیمت مناسب
  • آب و هوای مناسب
  • دارای خاک حاصلخیز و آب کافی

برای کسانی که داشتن استخر و تفریحات آبی برایشان بسیار مهم است و می‌خواهند به صورت چهار فصل از ویلا استفاده کنند، باید گزینه مناطق کوهستانی همچون دماوند را حذف کنند.

باغ ویلا سعید آباد تهراندشت

منطقه تهراندشت و به ویژه سرخاب بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال منطقه‌ای هستند که ویژگی‌هایی همچون وجود آب فراوان، خاک حاصلخیز، طبیعت زیبا و سرسبز و آفتاب مناسب برای تفریحات آبی داشته باشد. این منطقه به دلیل نزدیکی به تهران و دسترسی خوب، یک ویلای چهار فصل و بسیار جذاب محسوب می‌شود.

به منظور آشنایی با تمامی مناطق ویلایی اطراف تهران می‌توانید با کارشناسان و مشاورین املاک پوریا ولی در ارتباط باشید و کسب مشاوره نمایید. این مجموعه به شما کمک می‌کند تا ویلایی چهار فصل مطابق سلیقه و علاقه خودتان انتخاب نمایید.

قیمت ویلا اطراف تهران

قیمت ویلا اطراف تهران با توجه به عواملی همچون موقعیت ویلا، نوع امکانات، سند دار بودن ویلا و.. بسیار متفاوت است. در منطقه کردان همچون طاووسیه یا زعفرانیه ویلاهای لاکچری بسیار متفاوتی ساخته شده است . به طور کلی هزینه خرید ویلاهای لاکچری از 7 میلیارد شروع می‌شود و تا 50 میلیارد نیز ادامه می‌یابد.

سخن پایانی

در این مطلب از وب سایت تهراندشت راجع به خرید ویلا در اطراف تهران، قیمت ویلا و.. پرداختیم. در صورتی که قصد خرید یک ویلای مناسب، زیبا و متناسب با بودجه‌تان را دارید با مشاوران و کارشناسان مجموعه املاک پوریا ولی در ارتباط باشید و کسب مشاوره نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *