اگر بخواید ویلا بخرید انتخاب شما چیه؟ خرید باغ ویلا در کرج یا شمال یا همون تهران؟

سلام دوستان امروز میخوایم در مورد خرید ویلا باهاتون صحبت کنم مسئله بسیار مهمی که خیلی‌ها میخواهند یک تصمیم درست بگیرن و معیاری برای انتخاب ندارند.

خب توی این مقاله میخوایم چند منطقه رو برای تجزیه تحلیل انتخاب کنیم.

  • باغ ویلا در تهران
  • باغ ویلا در کردان کرج
  • باغ ویلا در تهراندشت کرج
  • باغ ویلا در شمال

انتخاب شما چیست ؟

معیار انتخاب باغ ویلا

در یک مقاله در پست‌های قدیم در مورد نکات کلیدی خرید باغ ویلا صحبت کردیم اما باز در این مقاله به صورت جزئی به نکات کلیدی خرید باغ ویلا باز هم اشاره دقیق خواهیم کرد.

هوای خوب در منطقه

برای خرید باغ ویلا باید به هوای حاکم بر منطقه دقت کنید. مناطق ویلا سازی در نزدیکی تهران عموما از آب و هوای خوبی برخودار نیستند و این مسئله مهمی است چرا که هدف شما از خرید باغ ویلا ارتقا سطح زندگی است و یکی از این اصل‌ها هوای خوب در منطقه است.

در استان البرز و کرج هوای مطلوب تری نسبت به تهران وجود دارد حتی در منطقه تهراندشت به دلیل درختان سر به فلک کشیده واقعا هوا و طبیعت بکری در این منطقه وجود دارد.

شرایط آب در منطقه

آب را میتوان اساسی ترین معیار برای خرید باغ ویلا دانست! اگر شما باغی داشته باشید که آب نداشته باشد عملا فایده‌ای برای شما نخواهد داشت و شما باید با تانکر آب را به منطقه بفرستید. این بزرگترین دردسر برای شما خواهد بود چرا که برای فروش هم به دردسر خواهد افتاد.

منطقه ظرفیت ویلا را داشته باشد

شاید مناطق زیادی را برای خرید زمین به شما پیشنهاد دهند اما باید توجه کنید منطقه ای که قصد خرید دارید باید کشش ویلا سازی یا داشته باشد یا اینکه ویلاسازی در این منطقه صورت گرفته باشد.

نکته بسیار مهمی است اگر ویلاسازی صورت نگرفته باشد عواقب زیاد از قبیل امنیت منطقه شما را تهدید میکند.

خرید ویلا در تهران

باغ ویلا در تهران

میزان سرمایه شما مهم است. قطعا از قیمت باغ ویلاهای واقعا لاکچری و به شدت گرون قیمت در لواسان تهران با خبر هستید. قطعا بهترین انتخاب برای شما منطقه لواسان خواهد بود اگر توان خرید در این منطقه را دارید که اکثر هموطنان ما واقعا توان خرید در این منطقه را ندارند چرا که واقعا قیمت‌های بسیار بالایی دارند.

شاید پیشنهاد بعدی را بتوان شهریار دانست!

به تازگی باغ ویلاهای خوبی در این منطقه طراحی و ساخته شده اند اما این دلیل نمیشود که بگیم انتخاب خوبی میتواند باشد. شما باید معیارهای خوبی را برای خرید داشته باشید از جمله هوای خوب در منطقه‌ای که قصد خرید باغ ویلا را دارند.

شهریار به دلیل نزدیکی به تهران از آب و هوای خوبی برخوردار نیست و ما هم به شما این توصیه را داریم که به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشید.

خرید ویلا در شمال

شمال همیشه برای همه ایرانیان یاد آوری خاطرات خوب است. از خیابان همیشه زیبای چالوس تا طبیعت بکر مازندران تا جنگل زیبای گیسوم در گیلان.

منطقه مازندران به دلیل نزدیکی به تهران پتانسل بالایی برای ویلا سازی داشته و همین مسئله باعث شده ویلاهای لاکچری در مازندران ساخته شود.

اما در گیلان به اندازه مازندران ویلاسازی صورت نگرفته است. همین مسئله باعث شده تا قیمت زمین و ویلا در گیلان نسبت به مازندران پایین تر باشد.

این انتخاب شماست کجا ویلا خریداری کنید اما باید ذکر کنیم که گیلان مسیر دورتری نسبت به مازندران دارد و باید مسیر بیشتری را برای رسیدن به ویلاتان طی کنید. اما دلیل گران تر بودن مازندران جاده چالوس است که دسترسی به مازندران را آسان کرده.

اما باز هم شمال مسیر طولانی و سر سخت خودش را دارد پیشنهاد ما چیز دیگریست!

خرید باغ ویلا در کرج

کرج هیمشه نسبت به تهران از شرایط محیطی بهتری برخوردار بوده است. هوای کرج نسبت به تهران پاک تر بوده و دوستانی که قصد خرید باغ ویلا را دارند میتوان گفت خرید باغ ویلا در کرج انتخاب بهتری میتواند باشد چرا که هم به تهران نزدیکی را دارد هم طبیعت پاکیزه تری دارد و هم میزان سرمایه کمتری برای خرید باغ ویلا نیاز دارد.

خرید باغ ویلا در کردان

باغ ویلا در کرج,خرید باغ ویلا در کرج

کردان شهره شهر کرج است. تقریبا همه دوستان تهرانی نشین و کرج نشین کردان را میشناسند. منطقه ای تقریبا کوهستانی با آب و هوایی واقعا بی نظیر و عالی. خیلی از دوستان کردان را برای خرید باغ ویلا انتخاب کردند و بسیار هم از این انتخاب راضی بودند.

در کردان میتوانید ویلاسازی کنید و به راحتی تمامی مجوزهای لازم را دریافت کنید.

خرید باغ ویلا در تهراندشت

سرخاب کجاست, خرید باغ ویلا در کرج

تهراندشت در منطقه کردان جنوبی قرار دارد منطقه ای جلگه‌ای و بسیار خوش آب و هوا است که این طبیعت خدادادی باعث شده گردشگران زیاد در این منطقه اقدام به ویلاسازی کنند. همچنین سطح آب بالا در این منطقه به کشاورزان و باغداران کمک کرده تا بتوانند محصولات عالی را به بازار میوه و غلات کشور وارد کنند.

تهراندشت به تازگی پیشرفت زیادی کرده است و تمامی امکانات رفاهی در این منطقه فراهم شده است که تمامی گردشگران بتوانند از تمامی امکانات رفاهی منطقه استفاده کنند.

اگر قصد دارید در مورد تهراندشت بیشتر بدانید پیشنهاد میکنم مقاله باغ ویلا در تهراندشت را مطالعه کنید.

تهراندشت تمامی معیارهای ذکر شده برای خرید ویلا را دارد و با طی کردن مسیری کوتاه میتوانید به منطقه ای واقعا سرسبز وارد شوید و طبیعت بی نظیری را تجربه کنید. همچنین شما دوستانی که قصد خرید باغ ویلا در کرج و تهراندشت را دارید میتوانید با مشاوران باغ ویلا تهراندشت در ارتباط باشید و بهترین انتخاب را در خرید زمین برای ساخت باغ ویلا یا خرید باغ ویلا در تهراندشت را داشته باشید.

شماره مشاوران ما: 09125641306 کرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *