متأسفانه این روزها کلاهبرداری افزایش زیادی داشته است. در ادامه نمونه‌هایی از این کلاهبرداری‌ها را بیان می‌کنیم و در ادامه هم یک راهکار مناسب برای آن بیان می‌کنیم. اگر شما هم قصد خرید زمینی در تهراندشت را دارید، ادامه مطالب را از دست ندهید. قبل از بیان هر نکته‌ای حتما از قبل قیمت زمین در تهراندشت اطلاع داشته باشید تا در هنگام بازدید بتوانید خوب و بد را از هم تشخیص دهید.

نمونه‌های کلاهبرداری در تهراندشت

قبل از هر چیزی این موضوع را به یاد داشته باشید که کلاهبرداران همیشه راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند و خلاقیت بسیار بالایی در داستان‌سرایی دارند. به‌هرحال اطلاع از نمونه مشکلات در تهراندشت به شما کمک می‌کند.

  • در ساختمان‌هایی که تازه‌ساز هستند و هنوز سندی برای آن‌ها صادر نشده، ممکن است دو مالک وجود داشته باشد و یکی از آن‌ها زمین را بفروشد.
  • مالک زمینی را به شما می‌فروشد و از کشور خارج می‌شود. قبل از آنکه سند به‌طور رسمی به نام شما شود، همسر او درخواست مهریه می‌کند.
  • در صورت پیش خرید زمینی، احتمال فوت و دردسرهایی وجود دارد.
  • اگر فروشنده از شخص دیگری وکالت دارد، حتماً از وکالت استعلام بگیرید.
  • گاهی در ساختمان‌های تازه‌ساز، مالک به شهرداری بدهکار است؛ یعنی شما بعد از خرید ملک باید این بدهی را پرداخت کنید که معمولاً هم مبلغ کمی نیست.
  • در بعضی از موارد زمین آب ندارد، درخت‌های آن با تانکر آبیاری می‌شوند. در این حالت مالک هنگامی‌که درخت‌ها را می‌بیند دیگر به این فکر نمی‌کند که زمین آب ندارد. فراموش نکنید که زمین بدون آب، قیمت کمتری دارد.
  • از دیگر نمونه زمین مشکل‌دار در تهراندشت می‌توان به این اشاره کرد که مالک سازمانی بزرگ است و شخص دیگری آن را به نام خودش به فروش می‌رساند.

در مطالب بالا نمونه‌هایی از مشکلات در تهراندشت را بیان کردیم. این موضوع را به یاد داشته باشید که کلاهبرداری در تهراندشت می‌تواند شکل‌های دیگری هم داشته باشد.

کلاهبرداری در تهراندشت کرچ

جلوگیری از کلاهبرداری در تهراندشت

قبل از خرید باید به نکات خاصی دقت داشته باشید. این نکات به شما کمک می‌کنند که خریدی خوب را تجربه کنید.

  • به سند دقت کنید و استعلام آن را بگیرید. در بعضی از موارد سند مالک مشکل دارد اما خریدار دقت نمی‌کند.
  • استعلام از وکالت‌نامه را فراموش نکنید، درصورتی‌که مالک شما از شخص دیگری وکالت‌نامه دارد.
  • قرارداد خود را حتماً در سامانه ثبت معاملات و املاک ایران ثبت کنید.
  • از یک تیم کارشناس و متخصص کمک بگیرید.

به این موضوع دقت کنید که هرچه به جزئیات هم دقت کنیم، باز هم ما تجربه کافی در خریدوفروش ملک را نداریم. به همین دلیل یکی از بهترین روش‌هایی که خیال شما را بابت همه‌چیز راحت می‌کند. کمک گرفتن از یک تیم مشاوره است.

تیم املاک تهراندشت در خرید و فروش زمین و باغ ویلا  تجربه بالایی دارد. اگر می‌خواهید یک زمین بدون مشکل را با خیالی راحت خریداری کنید، این تیم به شما کمک بسیاری می‌کند.

شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما در حوزه خرید و فروش باغ ویلا در تهراندشت سرخاب، سعید آباد و… که در این منطقه بسیار سرسبز بهترین خرید و سرمایه گذاری خود را داشته باشید.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید: 09125641306 – 09121717808

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *