یکی از مکان‌هایی که برای خرید باغ ویلا بسیار پرطرفدار تهراندشت می‌باشد ناگفته نماند بسیاری از طرفداران باغ ویلا در تهراندشت ساکنان شهرهای کرح و تهران می باشد ..
یکی از دلایل پرطرفداران بودن آن آب و هوای آن است که تهراندشت دارای آب و هوا مساعد است علاوه بر آن بسیار
زیباو سرسبز است که همه به دنبال چنین طبیعت بکر و زیبا می‌باشند اما از زیبایی آن که بگذریم تهراندشت بسیار نزدیک به تهران و کرج است که می‌توان درسریع‌ترین زمان ممکن و تنها در یک روز از این مکان زیبا بازدید نمود.
اما یکی از نگرانی افرادی که قصد خرید باغ و ویلا در تهراندشت را دارند امکانات رفاهی آن است که تهراندشت دارای امکانانت رفاهی همچون آب، برق، گاز و امکانات بینظیر دیگری می‌باشد چنانچه قصد خرید ویلا در تهراندشت را دارید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بریم برای معرفی تهراندشت

فاصله تهران تا تهراندشت چقدر است

فاصله تهراندشت تا تهران

خیلی از افرادی که قصد خرید باغ در این منطقه را دارند شهروندان تهرانی هستند و یکی از اصلی ترین سوالاتی که میپرسند فاصله تهران تا تهراندشت است باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که منفی ترافیک تهران حدود یک ساعت تا تهراندشت فاصله خواهید داشت تا به این منطقه سرسبز و خوش آب و هوا برسید.

بعد از رد کردن کرج و پل کردان به کارخانه ماموت میرسید و از ورودی کارخانه ماموت از اتوبان خارج میشود. وارد شهر گلسار شده و بعد از گلسار به تهراندشت خواهید رسید.

فاصله کرج تا تهراندشت چقدر است

شهروندان کرجی که قصد مهاجرت به تهراندشت را داشته باشند در کمتر از 20 دقیقه میتوانند خودشان را به این منطقه برسانند. برای شهروندان کرجی دو راه برای رسیدن وجود دارد که راه اول با استفاده از اتوبان است و راه دوم جاده قدیم کرج به قزوین است که بعد از گلسار وارد تهراندشت خواهید شد.

امکانات رفاهی در تهراندشت

تهراندشت دارای امکانات رفاهی کاملی است. شما میتوانید هر آنچه که نیاز دارید در داخل روستاهای تهراندشت تهیه کنید. از جمله مواد غذایی و لوازم بهداشتی و الکترونیکی به راحتی برای شما عزیزان در دسترس خواهد بود. در داخل روستای سرخاب که در منطقه تهراندشت واقع شده است فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، پاساژ‌ها لبنیتانی و… قرار دارد که بهترین اجناس با همان قیمت تهران و کرج در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

شما دوستان عزیز میتوانید جدید ترین فایل‌ها و ویلاها را در اینستاگرام ما ببینید:

امنیت منطقه تهراندشت

یکی از مسائلی که بسیار ذهن باغ ویلا دوستان را درگیر خود کرده امنیت منطقه تهراندشت است. این منطقه به دلیل بومی بودن افراد کاملا امن بوده و نگرانی بابت سرقت و دزدی نیاز نیست داشته باشید.

اکثر ویلاها به صورت شهرکی طراحی و ساخته می‌شوند و همه شهرک‌ها دارای نگهبانی 24 ساعته هستند و میتوانید به راحتی از امنیت بالای این منطقه استفاده کامل ببرید.

سرخاب کجاست

قیمت زمین در تهراندشت

زمین در منطقه تهراندشت از قیمت‌های متفاوتی بر خوردار است. دلیل این تفاوت قیمت‌ها لوکیشن‌های این زمین‌ها است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت باید به درختان و میزان آب سهمیه و برق هم اشاره کرد. اما در این منطقه تقریبا زمین‌ها از متری 1 میلیون تومان به بالا درحال قیمت گذاری هستند و روستا به روستا قیمت‌ها متفاوت است. برای مثال بهترین منطقه و روستا در منطقه تهراندشت روستای سرخاب و سعید آباد است که نزدیک ترین روستا به اتوبان هستند و همچنین از تمامی امکانات رفاهی کامل بهرمند هستند. در ادامه روستاهای خوش آب و هوای دیگری نظیر اسماعیل آباد، حاجی آباد، آران، احمد آباد و… قرار دارد که به مراتب قیمت زمین در این روستاها از سعید آباد و سرخاب کمتر خواهد بود.

انواع قیمت زمین در تهراندشت

قیمت باغ ویلا در تهراندشت

قیمت‌های زیادی برای باغ ویلا در تهراندشت وجود دارد چرا که باغ‌ویلاهای زیادی در انواع و کیفیت و امکانات زیادی ساخته شده اند. همچنین قیمت‌ها را میتوان بر اساس منطقه‌ای که باغ ویلا در آن ساخته شده است را مورد بررسی قرار دارد.

اما معمولا از 2 میلیارد تا 30 میلیارد باغ ویلا در تهراندشت در متراژهای متفاوتی ساخته شده و به فروش می‌رسند که شما میتوانید خریداری کنید.

تصاویر باغ ویلا در تهراندشت

سطح آب در تهراندشت چقدر است

منطقه تهراندشت به دلیل جلگه‌ای بودن و کوهپابه ای بودن از سطح آب قابل قبولی برخوردار است. در بسیاری از باغ ویلاها چاه‌های آب شخصی قرار دارد همچنین خاک حاصلخیر تهراندشت باعث شده تا منطقه ای سرسبز به وجود بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *